UZMANĪBU !!!! - "Vejmars" SIA veikals Rojā,otrajā stāvā!!!!
Mammai,kura ir pensionāre,pārstāja darboties,pirms gada VejmarA iegādātā tējkanna. Viņa man palūdza to aiznest uz remontu,par cik garantija vēl ir veselu gadu. Šodien aiznesu, lai nosūta meistaram to apskatīt, vai var ko labot. Tad pēkšņi sekoja pārdevējas briesmīgi rejošā attieksme, sākās pārmetumi par to, ka viņai ir apnicis pieņemt tējkannas un citas elektropreces, jo , izrādās, ka šādas sūdzības veikalam ir ikdiena. Pārdevējas leksika un izteiksmes veids bija vienkārši briesmīgs. viņa atļāvās sākt mani audzināt, apelējot pie tā, ka ar šāda veida elektroierīcēm esot jāmāk apieties, un ka viņa, redziet, to prot un viņai šādas problēmas neesot. Pēc savas pamācoši, izsmejoši pārmetošā monologa, pārdevēja vēl izmēdījās, ka , redziet, pircējam vienmēr esot taisnība un ka viņiem ( preču tirgotājiem), tas sagādā vienas vienīgas raizes un nepatikšanas. Pēc šodien piedzīvotā visiem iesaku ilgāku laiku veltīt pārdomās, pirms veikt kādu nopietnāku pirkumu šajā Rojas Vejmāra veikalā, kurš atrodas tirdzniecības centra otrajā stāvā. Tiešām, silti iesaku padomāt, pirms saistīties ar viņiem!!!!!!
Esiet uzmanīgi !!! Nu tā nedrīkst izturēties pārdevējs pret klientu! Pārdevējam jābūt laipnam,pieklājīgam,pretīmnākošam! Ir jāmāk uzvesties!
Vejmars, SIA
UZMANĪBU !!!! - "Vejmars" SIA veikals Rojā,otrajā stāvā!!!!
Mammai,kura ir pensionāre,pārstāja darboties,pirms gada VejmarA iegādātā tējkanna. Viņa man palūdza to aiznest uz remontu,par cik garantija vēl ir veselu gadu. Šodien aiznesu, lai nosūta meistaram to apskatīt, vai var ko labot. Tad pēkšņi sekoja pārdevējas briesmīgi rejošā attieksme, sākās pārmetumi par to, ka viņai ir apnicis pieņemt tējkannas un citas elektropreces, jo , izrādās, ka šādas sūdzības veikalam ir ikdiena. Pārdevējas leksika un izteiksmes veids bija vienkārši briesmīgs. viņa atļāvās sākt mani audzināt, apelējot pie tā, ka ar šāda veida elektroierīcēm esot jāmāk apieties, un ka viņa, redziet, to prot un viņai šādas problēmas neesot. Pēc savas pamācoši, izsmejoši pārmetošā monologa, pārdevēja vēl izmēdījās, ka , redziet, pircējam vienmēr esot taisnība un ka viņiem ( preču tirgotājiem), tas sagādā vienas vienīgas raizes un nepatikšanas. Pēc šodien piedzīvotā visiem iesaku ilgāku laiku veltīt pārdomās, pirms veikt kādu nopietnāku pirkumu šajā Rojas Vejmāra veikalā, kurš atrodas tirdzniecības centra otrajā stāvā. Tiešām, silti iesaku padomāt, pirms saistīties ar viņiem!!!!!!
Esiet uzmanīgi !!! Nu tā nedrīkst izturēties pārdevējs pret klientu! Pārdevējam jābūt laipnam,pieklājīgam,pretīmnākošam! Ir jāmāk uzvesties!
21.05.2015.